måndag 5 november 2007

Pusslet är lagt

Nu så! Idag har alla bitarna som behövde falla på plats fallit just på plats. Så här är det tänkt:

Jag befinner mig i skrivande stund hos Fie. Eller ja, jag sitter inne i stugvärmen och hon ligger ute i kuling, mörker och ösregn.... De kommande dagarna skall jag ägna åt att klura på vad som skall åka med och se till att de är i ordning och sånt. Sedan.....

..... på fredag händer det! Nu är det klart med krankillen, att han lyfter upp Fie på flaket kl 7 på fredag morgon. Och så bär det av. Äntligen!

Maken min har gjort en välgärning idag också. Han har hämtat ut en nyckel till uppställningsplatsen där Fie skall stå i vinter. Så, när vi kommer dit med lastbilen så kommer vi in genom grinden. Och kärran står där och väntar.

Så, nu är det nog inga frågetecken kvar.

Inga kommentarer: